Excursions per Sant Lloren del Munt

Resultados para el tag "serra de l'obac"

Tur del Malps

Publicado por SRC  |  2 comentarios

Iniciarem lexcursi a lAlzina del Salari (Ctra. de Terrassa a Mura) i pujant pels graons de Mura (foto 2) arribarem a la Cova dels Llimacs.

Continuarem pujant fins al Coll de Boix (foto 4) i agafarem el cam de la Carena de la Era dels Enrics fins al Tur del Malps, tot vorejant les agulles de Mata-rodona.

Ens aturarem a lEra dels Enrics a esmorzar tot desfruitant duna excellent vista de la serra de lObac. Abans de la tornada podem aprofitar per visitar els pins recargolats que hi ha a la carena sobre la Canal Fosca.

El cam de tornada el farem per la Font dels Debanadors (foto 3) i dall pujarem per una estreta i costeruda canal fins al cam de Mura.

Agafarem el cam cap al Pla de Serrallonga i la Carena de la Castanyera, per baixa per la canal que porta a lavenc del Llest i la Font dels Traginers, , fins a concloure lexcursi a lAlzina del Salari.

Lexcursi dura unes 3h i mitja, entre les caminades, lesmorzar i les aturades per gaudir del ... seguir leyendo »