Excursions per Sant Llorenç del Munt

Resultados para el mes de " DE 2008"

Turó del Malpàs

Publicado por SRC  |  1 comentario

Iniciarem l’excursió a l’Alzina del Salari (Ctra. de Terrassa a Mura) i pujant pels graons de Mura (foto 2) arribarem a la Cova dels Llimacs.

Continuarem pujant fins al Coll de Boix (foto 4) i agafarem el camí de la Carena de la Era dels Enrics fins al Turó del Malpàs, tot vorejant les agulles de Mata-rodona.

Ens aturarem a l’Era dels Enrics a esmorzar tot desfruitant d’una excel•lent vista de la serra de l’Obac. Abans de la tornada podem aprofitar per visitar els pins recargolats que hi ha a la carena sobre la Canal Fosca.

El camí de tornada el farem per la Font dels Debanadors (foto 3) i d’allà pujarem per una estreta i costeruda canal fins al camí de Mura.

Agafarem el camí cap al Pla de Serrallonga i la Carena de la Castanyera, per baixa per la canal que porta a l’avenc del Llest i la Font dels Traginers, , fins a concloure l’excursió a l’Alzina del Salari.

L’excursió dura unes 3h i mitja, entre les caminades, l’esmorzar i les aturades per gaudir del ... seguir leyendo »

Envía tu comentario (1)  | Ver más imágenes (5)

Benvinguda

Publicado por SRC  |  0 comentarios

Benvinguda a tothom que entri en aquest blog.
Espero que les escursions que us aniré proposant us agradin i tambè que hem feu arribar els vostres comentaris i suggeriments.