Ciscu Caranord

Resultados para el mes de " DE 2013"

Maladeta Oriental

Dissabte 13 d'abril

La muntanya continua molt nevada...

Cinc som els que sortim de los Llanos...

El grup de noies fa una excursió fins al llac de Paderna i la resta de nois cap el coll de Paderna i volta pels tubs fins a l'Hospital -bona travessa-.

Per a mi una bona ocasió per acabar la feina de pujar a la Maladeta...

En aquesta ocasió la canal final estava en millors condicions...

Temps solejat i temperatura primaveral -no massa calor-. Neu pols a la glacera i més transformada més abaix. Baixada per l'itinerari d'hivern a la Renclusa.

Semana santa por el valle de Benasque...

Sábado 23 de marzo,

Nos vamos junto a Ana y Bruno al Puerto de Glera... Subida con niebla y nos nieva en el collado... Bajada con poca visibilidad...

... seguir leyendo »

Campeonat d'Espanya a Cerler

Diumenge 17 de març de 2013

Ens aixequem i neva a Laspaüls... Esmorcem ràpid i agafem cotxe cap a Cerler-Ampriu. Carretera nevada i les rodes rellisquen... Cadenes de tela. Baixant a Castejón perdem una cadena... Sort d'altres cadenes de reseerva... Més neu fins a Benàsc... Pujada cap a Cerler i de nou cadenes... La cursa comença a les 8h30, són les 8h... Arribem a les 8h10... Demoren sortida a les 9h... Material i preparació, dubtes de roba... A la sortida i tret de sortida... Carrera a mort per agafar posicions, gran cremada de cames... recuperació... Torno agafar ritme... Primera pujada al Pic de Cerler, Xavi espera al control i m'ajuda a treure pells... Baixada a sac i caiguda mirant enrere... Mal a la costella... seguim fins control... Tornem a pujar Pic Cerler... Bon ritme i salta fixació... Mantenim ritme... control i tornem a baixar... Baixada més geladeta... Control i tercera pujada cap al coll i directes cap a meta... ... seguir leyendo »

Blog creado por Ciscu el 02/05/2009

Blog para divulgar las experiencias sobre mis actividades y viajes, así como mis opiniones sobre temas relacionados con el mundo de la montaña y el medio ambiente.