Ciscu Caranord

Resultados para el mes de " DE 2013"

Via "El Vianant" a la paret de Santa Cecília, Montserrat.

Publicado por Ciscu  |  0 comentarios

El dissabte 29 d'agost i a punt d'entrar en la tardor meteorològica, van decidir -després d'estripar la guia d'escalades del vessant nord de Montserrat- anar-nos cap a la paret de Santa Cecília. No volien tornar molt tard a casa i tot el que van veure o no ens va motivar gaire o era massa llarg.

Van sortir de l'aparcament del refugi de Santa Cecília, per dirigir-nos per la carretera cap a Can Massana, fins trobar les escales de ciment que deixen a l'esquerra l'antic restaurant de Sta. Cecília i continuar pel sender del GR -dreta- fins trobar un corriol que puja directe a la paret. Remuntem fins que arribem a peu de paret i girem a la dreta per anar-nos direcció oest fins que trobem el començament de la via -nosaltres van flanquejar pel mig de la zona herbosa sense aprofitar el petit camí que volteja la paret, però està molt tancat d'herba-. La via comença en una petita fissura en la que podem ficar el peu esquerrà i en la observem ... seguir leyendo »

Blog creado por Ciscu el 02/05/2009

Blog para divulgar las experiencias sobre mis actividades y viajes, así como mis opiniones sobre temas relacionados con el mundo de la montaña y el medio ambiente.