Atención

viviendo un sueño


Resultados para el mes de " DE 2008"



, 23:20

Seguimos con los entrenamientos de Tuca para aludes

Publicado por ionaski  |  0 comentarios  



El segundo día de aprendizaje fué igual que el primero pero en nieve, para que aprenda a seguir el rastro también sobre la nieve, y no tuvo mucho problema.
El tercer día ha sido esta mañana en la que le he empezado a esconder trozos de comida bajo la nieve, no muy profundo, para que vaya viendo que bajo la nieve puede encontrar cosas, aquí le ha costado un poco más.
Le mandaba sentarse a unos 20 metros de mí y se lo escondía, aunque me veía, como los trozos de comida eran pequeños le ha costado un poco.



, 23:19

Entrenament de la Tuca per rescat en allaus

Publicado por ionaski  |  0 comentarios  



En vistes de l’accident que va sufrir una parella a Benasque en la que va morir una noia per un allau, hem decidit entrenar a la Tuca pel rescat amb allaus, a nivell particular clar, sino la cosa ja es més complicada, aprofitant les facultats de la raça de la Tuca, labrador, pel rescat, ja que es dels gossos que tenen l’olfacte més desarrollat, en la que per aquestes feines es una gran ajuda, i si ens pot salvar la vida, haurem d’aprofitar-ho!
De moment vem em fet el primer entrenament que s’ha basat en anar a fer una marxa caminant i de tant en ... seguir leyendo »


Envía tu comentario (0)
Enviar a un amigo     Imprimir este Post


, 22:50

Ha tornat a venir la Laia a Jaca!

Publicado por ionaski  |  0 comentarios  


Aquest últim pont a tornat a venir la Laia a Jaca, que pesada!!!! Jejejejejej, es broma, ja saps que pots venir quan vulguis.
Sort que va venir el diumenge i va enganxar el final del pont, perque hi havia una gentada i unes cues per pujar a les pistes! La gent s’ha tornat boja! Cues de mes de 6 quilòmetres, quina mala sort que només puguin anar a esquiar els caps de setamana…
El diumenge se la va emportar el Polo i el seu amic David a pendre algo perque jo treballava de nit, el dia següent vem pujat a Astún a fer travessia, sobre la una i mitja, per estalviar-nos les cues, i veiem els domingueros baixant amb una cua desde Canfranc a Villanúa! La neu estava regular perque hi havia molta humitat, pero va estar bé, la Laia es va estrenar amb l’esquí de travessia i va deixar el pabelló bent alt. Després d’una llarga migdiada vem anara a sopar amb el Polo, els dos Davids, el Sergio, el Pedro, la Laia i jo a una pizzería i a fer una copa.
El dimarts voliem anar a Somport a fer ... seguir leyendo »


Envía tu comentario (0)
Enviar a un amigo     Imprimir este Post

Sobre este Blog
Blog creado por ionaski el 25/04/2010

No dejes pasar la vida inutilmente que no sabes lo que dura, atrapa cada momento, haz lo que te gusta y disfruta haciendo lo que haces, esto es ser feliz.


Archivo

Últimos comentarios

Mis Tags