xafantpedres

Publicado por carrasca64  |  0 comentarios

Dissabte, 20 de mar de 2010
Fotos preses amb cmeres Sigma Dp1s i Ricoh R8

Recordava de l'ltim hivern en Javalambre el refugi Rabad i Navarro tancat per obres. Enguany, se'm va ocrrer que seria una bona destinaci per a tancar l'hivern. Encara que en les pistes d'esqu encara queda bastant neu, en la resta de la serra ja est en retirada. Aix i tot, queden suficients geleres en les zones d'ombra i en els fons dels barrancs.
La ruta prevista passa per enllaar, eixint des del refugi, els dos cims mes importants de la zona, el Cerro Caldern o Alt de les Barraques i el Cim de la Serra de Javalambre i tornar de nou al refugi completant una ruta circular.

El temps no s excessivament dolent. No fa fred per amenaa pluja. A pesar que hem comenat a caminar prou tard, doncs venim directament de Valncia, ho fem amb la intenci de completar la ruta.
Aix, a les 10:45 vam eixir del refugi pel Gr direcci al Cam del Cerro Ventoso per a arribar a Matahombres i d'all a la Font de la Miel des d'on emprendrem l'ascens al Caldern o Barracas.
Desprs de descendir del Alto de las Barracas, detinguts en el refugi del Collado Buey vam comprovar l'hora i decidim fer la ruta completa. Plou ara amb insistncia i no cal perdre temps, aix que dinem pel cam.

Sens dubte, el tram de ruta entre el Collado Buey i el cim del Javalambre resulta ser realment atractiu. El pas pel barranc de la font de la Saladilla i sobretot les Pedres de Carchn i la Bellena sn paratges que ens sorprenen per la seua bellesa.

Us deixe els temps de passada ja que poden servir d'ajuda:
10:45 Refugi Rabad i Navarro
12:40 Font de la Miel
13:20 Collado Buey
13:50 Alt de les Barraques
14:20 Collado Buey
16:10 Pedres de Carchn
17:00 Cim del Javalambre
18:20 Refugi Rabad i Navarro

I ac teniu el track i waypoints de la ruta:

A la nit, en el refugi uns muntanyencs d'Ontinyent ens conten que han estat en el barranc del Amanderos i que mereix la pena passar per all. Decidim que aquesta ser l'excursi per a dem al mat. Els guardes del refugi ens indiquen el cam i afigen que a l'acabar l'excursi podem anar amb cotxe per la pista fins a Riodeva i dinar all, en "El Saln", nic bar del poble on es menja estupendament. Aix ho farem.

Blog creado por carrasca64 el 24/07/2010

De viaje por las montaas valencianas